Najčastejšie kladené otázky

 

1. V akom stave sa nachádza objednávka?


Informácie o stave Vašej objednávky nájdete v našom klientskom centre. (Prihlasovacie údaje Vám boli zaslané e-mailom pri prvej nákupe).

 

2. Musím byť registrovaný zákazník?


Pre nákup nie je registrácia podmienkou, ovšem registrovaný zákazník môže využívať online klientske centrum, bude informovaný o našich akciách a novinkách.

 

3. Ako pri osobnom odbere spoznám, že moje tovar je pripravený k vyzdvihnutiu?


"Tovar skladom" je k odberu pripravené ihneď, podľa spôsobu úhrady objednávky. Viac informácií osobný odber.

 

4. Môžem tovar vrátiť, v prípade že nebude vyhovovať?

Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.


Viac informácií v obchodných podmienkach.

 

5. Možnosť vyzdvihnutia tovaru v kamennej predajni?


Bohužiaľ kamennú predajňu nemáme, Váš tovar si môžete vyzdvihnúť v mieste odberu tovaru Český Těšín..

 

6. Máte dopravu zdarma?


Platí iba pri nákupe nad 100 €, prevádzkovateľ e-shopu si vyhradzuje právo túto akciu časovo obmedziť. Podrobnosti a cenník dopravy tu.

 

7. Možno si objednať tovar po telefóne?


Áno, radi Vám s objednávkou pomôžeme na tel. čísle: +420 777 608 982 (od 8: 00-16: 00h, každý pracovný deň).